Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kami Sushi. Meer weten? Ontdek meer
Froukje
19 jun 2026 om 23:00
Goed als altijd en snelle bezorging
Ton
18 jun 2026 om 4:10
sushi smaakt goed, voldoende sojasaus en wasabi, hele snelle bezorging en bij onduidelijkheid over opmerking wordt meteen telefonisch contact opgenomen.
mirjam
6 jun 2026 om 20:43
Netjes verpakt, heerlijke sushi en snel bezorgd.
Ilse
15 mei 2026 om 22:43
houden goed rekening met glutenvrij!
Dang
26 apr 2026 om 19:32
Binnen 10 minuten, en het eten was binnen 10 op
Linda
25 apr 2026 om 0:52
redelijk
winde
19 apr 2026 om 22:45
Geen soya of wasabi erbij, poor man’s poke bowl, goedkoopste soorten groenten en geen saus. Misschien wat je kan verwachten voor de prijs, maar niet best
Lucas
11 apr 2026 om 21:58
Erg smaakvol en snelle levering.